Home » Klantenservice

Klantenservice

Huisregels

Het maken van een afspraak

Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met de annuleringsvoorwaarden.

U krijgt uw afspraak bevestigd via de mail.

Wees op tijd

Zorg dat u tijdig aanwezig bent op de afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor haar is gereserveerd.

Te laat komen

De gereserveerde tijd wordt speciaal voor u vrij gehouden en andere cliënten moeten teleurgesteld worden. Mocht u dus te laat komen dan gaat dit helaas van de behandelingsduur af. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel berekend.

Verhindering of annulering van de afspraak

U kunt uw afspraak binnen 24 uur kosteloos verschuiven of annuleren zodat de gereserveerde tijd kan worden ingepland voor een andere cliënt. Wanneer u uw afspraak niet binnen 24 uur afzegt of niet na komt zal er 50% van de kosten van het bedrag in rekening worden gebracht.

Betaling

Het is mogelijk om zowel contant als met de pin te betalen.